سوال از شما،جواب از ما

سلام: اگر از شهروندان گتوندی هستید میتوانید به مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی امین واقع در شهرک ولیعصر(ملاوی)مراجعه کنید تا بهتر راهنماییتان کنیم. ولی در هر صورت میتواند دلایل مختلفی داشته باشد؛استرس، اعتماد به نفس پایین، اگر در جمع هم نمیتوانید صحبت کنید هراس اجتماعی، اضطراب اجتماعی و ... میتواند دلیل آن باشد.

اعتماد به نفس خود را بالا ببرید. خود را دست کم نگیرید، به خود و توانایی‌هایتان اعتماد کنید، افکار منفی و استرس آور را از خود دور کنید، جملات مثبت و افکار مثبت و خوشایند را به ذهن خود بیاورید، نفس عمیق بکشید، به خود بگویید او نیز انسانی است مثل شما پس دلیلی ندارد ترس، خجالت یا استرس را به خود راه دهم ، و...                           نکته : استرس باعث عدم تمرکز و فراموش کردن مطالب و حرف هایتان میشود.

موفق باشید

سوال از آقای امیر علی 


این نظر توسط fateme در تاریخ 1392/11/12/6 و 19:26 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

سلام!!!
راستش من 2 سالی هس که با یه شخصی رابطه دارم که ایشون از هرنظر ینی چ واسش خوب باشی چ بد حتی دنیارو به پاش بریزی بددهنه.و مخصوصا به بابام زیادی فحش میده من ب خاطر ظاهرش و اینکه خونوادش فوق العادن به بودن باهاش اصرار دارم و خیلی هم دوسشون دارم نمیدونم این بی تربیت بی کی رفته.خاسگاریممم اومده.حالا اون منو خیلی اذیت میکنه و همش فحشم میده و ایراد میگیره ازم.اما بخاطر اینکه و به امید اینکه عروسشون شم تحمل میکنم.بابام با ازدواجمون مخالف بود میگف من تورو ب این نمیدم(واقعا بابام راس میگه ها)این اقا زندگی کردن نداره اما من نمیتونم ولش کنمو دوسش دارم.جدیدا هر کی نگام میکنه میگه تقصیر تواه تو پرروی.تو سبکی و مث ج*ن*ده ها اراشش میکنی که اینا میفتن دنبالتو نگات میکنن.همش اون حرف زشتو تکرار میکنه بعضی وقتا میگم شاید واقعا کاری کردم.این اقا 2 ماه پیش با یه زن خراب دوس بود که بخاطرش منو ول کرد.بعدن فهمید کسی مث من نیس برگشت.میدونس کسی مث من نمیتونه تحملش کنه.خیلی بهم خیانت کره و با خرابه های پولی رابطه داره/لطفا بگید ک من چیکار کنم چطور بهش حالی کنم ک من مقصر خاسگارام یا اینکه کسی منو دوس داره نیستم.دختر خاسگار داره اما مهم اینه که اون کی رو میخاد.در هر موردی که چیزی ب نظرتون میرسه و میشه منو کمک کنید کوتاهی نکنید لطفا.و رک و راست بهم بگید .ممنونم.منتظر جوابتون تو وبم هستم.
پاسخ: با سلام هرچه سریع تر به این رابطه پایان دهید!


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: